שיעורי יוגה בפרדס חנה / כרכור

שיעורי היוגה בפרדס חנה מועברים בבית הספר "יוגודה" הממוקם בפרדס חנה.

את עיקר שיעורי היוגה בפרדס חנה מעביר ניב דור כהן, מורה בכיר ליוגה, מייסד גישת התרגול "אקא יוגה" ומייסד "יוגודה" בית הספר ליוגה ומדיטציה בפרדס חנה.

תרגול בגישת "אקא יוגה" יתחיל בהתייחסות לגוף, המישור החומרי ביותר, אשר נקרא בשפה הסנסקריטית: "אנו-מאיה-קושה". שלב זה מכיל תרגול תנוחות פיזיות וטכניקות טיהור וניקוי שעם הזמן וההתמדה בדרך יחשפו בפני התלמיד רבדים מעודנים יותר ויותר של קיומו. עם ההתקדמות וההתמדה של התלמיד ייחשפו בפניו טכניקות נוספות של יוגה ומדיטציה. תרגול היוגה בצורה זו מייטיב מאד עם המתרגל בכל תחומי חייו.

גישת התרגול "אקא-ויניאסה אינטואיטיב יוגה", או בשמה המקוצר: "אקא יוגה" נכללת תחת הקטגוריה של האתה-יוגה אך משולבים בה עקרונות רבים מהענפים המרכזיים האחרים של היוגה.

מוזמנים באהבה להתנסות באחד השיעורים של אקא יוגה בבית הספר.

לפרטים אודות שיעורי היוגה בפרדס חנה – לחצו על התמונה.

בית הספר ליוגה ומדיטציה בפרדס חנה - שיעורי יוגה, קורסים וסדנאות

הליכה בשביל היוגה

הליכה בשביל היוגה אמורה להביא את המתרגל לחווית הסמדהי. חוויה של היטמעות ואושר אמיתי. מתרגל יוגה מתחיל, פותח בדר"כ בתנוחות הגופניות שדרכן הוא חווה אספקטים נחבאים ועדינים יותר של התבוננות פנימית עמוקה. תרגול היוגה, משנה את גישתו של האדם לחיים ומאפשר לו להכיל ולקבל סיטואציות קשות לעתים, בשוויון נפש ובהבנה. או אז תרגול היוגה יוצא מגבולות המזרון וחדר התרגול וחודר למכלול החיים על גוניהם.